![]() |
Mina tankar inför V75 Solvalla 25/2 |
Skicka svar
|
Sida 12> |
| Av | |
andreasj84
ADMIN
Blev medlem: 01 Maj 2011 Hemmabana: Halmstad Status: Frånkopplad Poäng: 2901 |
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Ämne: Mina tankar inför V75 Solvalla 25/2Skickat: 22 Feb 2012 kl 23:45 |
|
Som vanligt jämnt och lite svårlöst när det vankas finaler :) 1. Spetsstriden: Dear Jackie är rapp ut men nog vill väl Hans-Owe släppa och få någon bra rygg i detta sällskapet. Annicka är snabb ut och kan nog få överta men frågan är om Goop kör i spets med Annicka? Kort distans och känslan är väl att Björn provar att spåra runt om. Den Björn möjligtvis släpper till tror jag är Royale De Crepon. Spetsbud: Annicka Tipset: till Royale De Crepon som väl har samlat ihop till en seger på V75 nu. Sköter hon sig bara så tror jag att hon är starkast till slut i detta stoelitlopp som verkligen inte är av någon kvalité att tala om. I detta loppet ser jag tre olika spelscenarion framför mig: 1. Man tar ställning och spikar. 2. Man garderar med några som har chans att utmana (i mina ögon är det Canaka B.F. Annicka och Simb Ruby). 3. Man helgarderar och hoppas på att den minst streckade hästen vinner. Garderingsbud: Då det bara är 7 hästar med så kan man kosta på sig något lyxstreck men som jag ser det känns Dear Jackie och Chiara Sisu chanslösa. Dear Jackie var usel senast och hade inget svar efter att ha fått bluffa bort loppet från spets och Chiara Sisu känns helt enkelt som att hon inte har visat kapacitet nog att matcha de bästa här. Men samtidigt är hon ganska stark till slut så skulle det bli rejält överpaceat så skulle hon kunna överraska. Men bara som kantboll och rysare. S.H.T's Playmate har nog kapacitet att vara med där framme men frågan är hur formen är och jag får ingen feeling för henne. Canaka B.F. har ju en intressant säsong framför sig. Första starten i regi Nurmos och första med Jorma. Har hög kapacitet och det ska bli mycket intressant att se henne här. Annicka tävlar ojämnt och jag har haft lite svårt att ta till mig henne. Formen är ett frågetecken och senast skrynklade hon ihop sig totalt från spets när upploppet nalkades och jag ställer mig frågande till om hennes skalle är ok... Simb Ruby gör sällan ett dåligt lopp och i detta lilla fältet kan hon bli väldigt giftig till slut. Har gått med dojor på sistone och tillåter banan och om hästen har hov som duger så tror jag man kör barfota och det är nog en liten extraväxel. Skrällvarning! Rank: 2,6,4,5,7,3,1 2. Spetsstriden: Crowne är snabb ut men det är även Democrat och det kan bli lite körning inledningsvis. Dock tror jag varken Lövgren eller Lennartsson kör ihjäl varandra och det blir spännande att se vem som är rappast. Jag sätter nog ändå slantarna på att Democrat är snabbast. Men frågan är om han körs där? Över full distans i en final, jag är nog inne på att Pelle släpper till Breedlove eller Turbo Daylight (fullt medveten om att det är tre hästar från samma stall men de är nog ganska bra ryggar att ha så jag skriker inte stallkörning om det blir så). Men även Berghan med Quizmaster är ute efter spets och skulle han vara först framme och ställa frågan så släpper nog Per spets till honom. Jag chansar spetsbudet till Breedlove, Björn gillar ju spets :D Tipset: till Online D'Amour. Nu j*klar är det dags att få in en pinne i V75 raden. Har en bra startrygg i Democrat och bör komma genom fältet bra bara han sköter sig. Serverar Johnny honom sedan ett bra lopp och inte sitter fast så tar han hem detta. Garderingsbud: Crowne blandar och ger lite utan att vara direkt dålig. Senast blev han fast med en del sparat och de krafterna kan han ha nytta av här. Quizmaster fick ett omöjligt lopp senast och galopperade efter Berghans alltför optimistiska styrning. Nu är han ute på lite mer passande distans och från det fina läget ska han räknas ganska tidigt. Turbo Daylight hade förmodligen inte sin bästa dag senast även om han värmde riktigt fint innan loppet. Svårt att veta vad som störde honom då men eftersom man startar här var det förmodligen inget allvarligt och Turbo Daylight har kapacitet att vara med där framme. Yankee Flair är ganska snabb ut och kan Uhrberg smyga med så kanske han kan vara en platsrysare till slut. Breedlove hade ett tufft läge senast och det blev för långt fram. Kanske inte var som allra bäst heller. Nu är läget bättre och har han fortsatt fin form är han med långt framme. Democrat spetsade från samma spår senast och höll sedan undan för rätt så bra hästar. Då var det sprint, nu är det 2140 m. Vågar ej svara på om det är fördel eller nackdel men på form och med hans startsnabbhet ska han räknas. Rock Me och Nestor Gel ser jag som två outsiders med fart nog att överraska till slut om det klaffar lite med positionerna. Art On Line har varit lite av en snackis i de senaste starterna och han har levererat och visat att han är en kuse som kan klättra några klasser. Har styrka och fart nog att vara med där framme. Hyfsade startryggar men missgynnas av bakspåret då han är väldigt snabb ut. Ouch har fin form och kämpade bra senast trots ganska elakt tryck bitvis från Echauffour. Läget är inte det fräckaste och Ouch får bli en outsider vid klaff. Echauffour har styrka nog att kliva fram i ett tidigt skede och avgöra detta från dödens. Åke upp är ju intressant och det ska också bli intressant att se vad Svanen väljer för taktik. Outsider med ett oddshöjande läge. Rank: 11,5,2,3,9,1,6,12,10,8,4,7 3. Spetsstriden: Flera startsnabba ekipage som säkert gärna vill ha rygg på favoriten Quarcio Du Chene. Men samtidigt vet man aldrig vilken taktik Björn väljer med Kurre och jag tror inte han laddar iväg allt vad det går från start för då är väl risken att han hoppar. El Sueco kan förmodligen ta sig förbi Persos Seaman och Livi Barcelona men Uffe släpper nog till en bra rygg. Och bra rygg i detta sällskapet är väl lika med Quarcio Du Chene. Men samtidigt kommer Clear Sign med en riktigt fin form och han är ju ganska snabb från start. Skulle Åke vara först framme och ställa frågan till Uffe så tror jag han släpper och då är jag nog inte så säker på att Åke släpper till bästa kompisen Björn...;) Fidusen är Fabrice Axe som enligt rapporter ska vara ganska snabb ut och det kanske är läge att prova det här. Har ju två lopp i kroppen nu och jag blir inte förvånad om Sjunnesson provar en bit. Chansar spetsbudet till Clear Sign men blir inte heller förvånad om Kurre sitter i spets efter 500 m. Tipset: är jag ju egentligen lite dum som inte ger till Kurre men jag riskerar att få stå med dumstruten efteråt när Kurre har krossat allt via en mäktig slutspurt sista 500 och ger istället tipset till Clear Sign som såg helt lysande ut när han spårade runt om och klev undan till säker vinst trots elakt tryck från Spring Erom hela vägen. Jag ser framför mig en härlig duell :) Garderingsbud: Livi Barcelona är snabb ut och har han toppformen i behåll kan han vara en platsrysare. Persos Seaman kan vara en outsider vid rejäl överpace men jag tror ändå han får det tufft. El Sueco kanske kan få rygg ledaren och nu har han två lopp i kroppen efter uppehåll och med lucka till slut så varför inte. Men bara en kantboll. Quarcio Du Chene kanske borde varit tipsetta men man måste våga chansa lite :P Tipsetta eller det givna motbudet till tipsettan, välj själva. Fabrice Axe är luringen i gänget. Har två lopp i kroppen och det är ju en kapabel herre. Såg fin ut senast och känslan är att Hultman har slipat formen och jag får lite skrällfeeling. Varning! Nahar borde varit mycket närmare vinnande Clear Sign senast med tanke på löpningsscenariot och därför sätter jag ett frågetecken för formen hos Nahar. Läget är inte dåligt, han är ändå inte speciellt snabb från start. Men med tanke på senast insatsen blir Nahar bara en outsider för mig. Classic Grand Cru spurtar alltid vasst till slut. Härifrån smyger han med och skulle de köra ihjäl varandra där framme kan CGC vara en platsrysare och en riktig tokskräll. Rank: 7,5,6,4,2,10,9,8,3,1 4. Spetsstriden: Sonof Motechristo har fart nog att försvara innerspåret men frågan är om han vill ta mot Unison. Ingen tokig rygg att ha. Svårt att se någon utmana dessa två om spets. Möjligtvis Quantum Sailor som är väldigt snabb ut men frågan är om Jennifer laddar fullt från spår 8. Fidusen annars är Arazi Boko som inte är så tokig från start men att han skulle ta sig förbi av egen kraft har jag ändå svårt att tänka mig. Ger spetsbudet till Sonof Montechristo då jag tror att Lövgren är sugen att prova ledningen denna gången. Tipset: till Unison som såg väldigt fin ut senast. Skulle han komma till ledningen här så är mycket vunnet men han går minst lika bra bakifrån. Garderingsbud: Sonof Montechristo har spetsläge och Lövgren kan lägga upp taktiken som han vill. Oavsett tycker jag Sonof ska räknas tidigt. Här kommer ett av dagens roligaste skrällbud i form av Lillosåfin. Hon är inte alls tokig och kan vara med lite från start och hittar man bara vettig position så kan Lillaosåfin bli en av dagens skrällar. Sköt till mycket vasst näst senast efter sen lucka och såg väldigt formstark ut. Senast blev det tyvärr startgalopp men är formen intakt så kan hon överraska här. B.B.S.Mandarino kommer från stall Bergh, vilken stallform han visade förra lördagen. BBS såg slagen ut senast men tog fram en härlig skalle och kontrade till sig vinsten. Tror han är allra bäst från ledningen men den positionen blir svår att nå idag. Hyfsad ut och han bör vara med och göra upp om det om han har fortsatt form. Unesco Brodde vek ner sig senast från spets och kanske är han bäst bakifrån. Så lär upplägget bli nu och skulle de köra lite fort där framme så fäller Unesco Brodde många till slut. Arazi Boko får bli en outsider som kan överraska till slut om det blir lite trötta ben där framme. Var inget extra senast men om han har fortsatt fin form så har han styrkan att kämpa ner många till slut. Devs D'Amerique har fått ett fint smygläge med bra startryggar. Avslutade fint senast och han har fart nog att överraska här. Fayence, Fighter Gull och Quick Razz blir inte mer än outsiders för mig. Kan komma in i matchen om det blir rejäl överpace men känslan är att de jagar en matlapp i första hand. Rank: 2,1,3,4,9,5,6,10,11,7,8,12 5. Spetsstriden: Global Nelly har väl en ganska bra chans att tidigt sitta i spets då hon är ganska snabb ut och Björn kommer nog inte ge sig speciellt lättvindigt i spetsstriden. Men jag tror och hoppas att Tobbe Jansson träffar från springspår med Moreorlessaguess för då är hon ganska snabb iväg och kan hinna före Nelly. Det känns väl dock inte så otroligt att Björn får överta men jag hade gärna sett Jansson prova i spets en bit och svara ut Goopen. Det roliga spetsbudet: Moreorlessaguess. Det troliga spetsbudet: Global Nelly. Tipset: till Photo Princess som med största sannolikhet går utan framskor denna gången och då är hon några meter bättre och kan förhoppningsvis ta revansch från senast då hon och Global Nelly möttes. Jag litar på att Sjunnesson kör i tid. Garderingsbud: Det givna motbudet (eller kanske den givna tipsettan, väl själv) är såklart Global Nelly som ännu inte vet hur det känns att förlora efter 6 starter. Visade senast att hon matchar motstånd av denna kalibern men jag tror inte det blir någon promenadseger. Funderar lite kring om det kanske är så att Goopen har lite tankar på att rycka lite dojor eller om han sparar det till något av de större loppen senare i år... Beverly Boko, Hazelmere och Albright ser jag som outsiders som kan ge favoriterna en match om de inte har sin bästa dag. Alla tre är fina ston och de håller fin form. Moreorlessaguess är snabb ut och jag hoppas Tobbe Jansson provar spets en bit. Annars får han rygg på Björn och kanske har en liten trudelutt till slut. Skrällvarning! Från tillägg tycker jag (förutom Photo Princess) att Que Linda är mest intressant. Det är en mycket fartfylld märr som med lite klaff på loppet och vettiga ryggar att gå absolut kan överraska här. Skrällvarning! Rank: 13,3,14,7,4,6,5,10 6. Spetsstriden: Ego Sånna är inte alls tokig från start och kanske kan svara innerspåret men jag tror ändå att Gigant Slugger är lite snabbare om Stefan laddar med honom. Dock tror jag inte han är intresserad av att spåra runt om utan han släpper till en bra rygg. Tion Medon Sisu är inte så tokig ut men frågan är om Björn vill ha ledningen med honom. Global Manhattan är hyfsad ut men det föreligger viss galopprisk om man laddar för tufft med honom. Lotus Elan är ganska rapp ut också men ställer mig frågande till om Erik vill köra i ledningen. Hmm, vem vill spåra egentligen :P Jag chansar spetsbudet till en felfri Global Manhattan. Skulle han dumma sig är det inte omöjligt att Friction sitter i spets tidigt trots läget (men Pelle kan välja att backa från start och då blir det tufft). Tipset: till Friction som trots det trista läget har en bra chans att göra upp om segern. Jag hoppas Pelle Lennartsson är påläst och inte backar från start utan provar en bit framåt. Senast körde Örjan vad som såg ut att vara ett rent preparelopp och drev ingenting och Friction såg väldigt fin ut när han gick över mållinjen med full kraft. Tufft läge men det kan gå ändå. Inget spiklopp för mig dock. Garderingsbud: Gigant Slugger är formstark och mycket vass på speed. Troligtvis rygg ledaren här och kommer luckan till slut så blir han tung att stå mot. Tidigt bud. True Advantage är ingen snabbstartare men har ett bra läge och hon är rapp i sin avslutning. Outsider. Tion Medon Sisu har väldigt fin form och Björn serverar honom säkert ett fint lopp i ryggar och tvingas han inte gå för tidigt bara så kan han vinna här. Väldigt vass på speed. Beckman kommer nog göra ett bra lopp och med lite klaff kan det räcka till seger. Kan gå en tuff avslutning i spåren. Outsiderbud. Global Manhattan var tapper näst senast efter en idiotstyrning som resulterade i en lite het Manhattan och senast hade man nog hoppats på att han skulle hållit lite bättre från dödens sista varvet men han var slagen redan i sista svängen och formen är ju ett frågetecken. Skulle han ha bra form och sköta sig så är han med där framme och kan absolut vinna. Några frågetecken som gärna skulle rätas ut innan inlämning av bongen. Lotus Elan har fin form och är snabb ut. Skrällbud här. Ägget i raden senast är missvisande då han fastnade med rubbet efter att ha gått ut i spåren från rygg ledaren för att speeda till sig en mindre slant men kunde inte komma mellan då Head Line bröt ner och blockerade Lotus Elan. Danne Fame står ganska hårt inne i klassen och bör få det tufft att ha med segerstriden att göra. Men han har lottats till ett fint smygläge och om galoppen senast inte berodde på något allvarligt (kom i ingången till sista svängen och han såg mycket fin ut innan galoppen och hade säkert fått med sig en matlapp) så kan Danne Fame vara en platsrysare här och en riktig tokskräll för den som tar många. No Fear Elkär galopperade kort på sista bortre senast men kom ikapp fältet till slut utan att imponera. Frågan är vart han ska ta vägen härifrån. Inte de bästa startryggarna (kanske inte de sämsta heller) och jag tror No Fear Elkär får det tufft att vinna om de inte kör ihjäl varandra där framme. Formen är nog god. Relax Jet är en rysare vid maxklaff och överpaceat lopp. Rank: 8,2,4,3,6,5,7,10,9,1,12 7. Spetsstriden: gör tre ekipage upp om, Isak C.D. Cayenne Käbb och Jackal Face. Isak C.D. har fördel av att ha det innersta spåret av de tre och i grund och botten är han nog den snabbast av de tre också. Frågan är dock om Daniel Olsson vill köra i spets för varken Torbjörn Jansson eller Johnny Takter kommer ge sig speciellt frivilligt för deras uppsittningar går klart bäst i spets. Mycket spännande och med stor sannolikhet en fartfylld inledning. 500 m efter 1.08,5 tippar jag på :) Spetsbud: Isak C.D. eller Cayenne Käbb. Jag tror mest på Cayenne Käbb till spets. Skulle dock inte bli förvånad varken om Daniel kör i ledningen eller om Jackal Face tar sig förbi. Tipset: bygger jag på att det blir en 08 inledning och lite tunga ben till slut. Jag velar mellan Capello Bob och Famous Fayline. Båda visade fin form senast, speciellt Capello Bob som var ruggigt bra barfota runt om. Är det samma balans nu så vågar jag inte ta bort honom. Men jag ger tipset till Famous Fayline som har en mycket bra startrygg i Jackal Face och Pelle bör komma igenom fältet och hitta vettigt slagläge. Garderingsbud: Truly Devoted är Eriks uppsittning i loppet av Stig H:s två. Det får ju mig att fundera ifall han tror mer på henne. Formen är nog god och senast blev hon fast och joggade in i mål då Erik inte körde något alls. Kan bli bortglömd här men har absolut fart och styrka att överraska. Isak C.D. är väldigt startsnabb och bör ta hand om spets. Har svårt att se honom räcka hela vägen från spets men släpper han till en bra rygg och lucka till slut så kan han vinna. Outsider. Cayenne Käbb fick ett elakt lopp och gav upp ganska tidigt. Växer om han kommer till spets och det är inte omöjligt här. Från den positionen säljer sig Tobbe Jansson svindyrt. Jackal Face är också mycket snabb ut och det är inte omöjligt att Takter lurar alla och sitter i spets efter 500 m. Då blir han svårslagen. Går bakifrån också och ska räknas tidigt. Får vi barfota fram eller runt om kanske... Nino Coger har absolut toppform och kan sänka alla via en mäktig slutspurt. Kan hamna en bit bak men ska inte räknas bort. Royal Neo kan vara en tokskräll. Är inte så tokig från start och visade riktigt fin form senast då han flög lågt över upploppet. Harry Haythrow är alltid en kul outsider som kan avsluta mycket rappt. Läget är trist men han är väldigt snabb från start och kanske kan hitta bra position. Platsbud. Capello Bob är tidigt bud om han går barfota runt om. Toppform. Tara Defi kan vara en platsrysare. Trustworthy Ås är stark till slut. Med maxklaff på loppet kan han fälla många till slut. Vinna kan bli tufft men inte omöjligt om de kör väldigt hårt där framme. Rank: 11,9,4,2,6,5,3,7,8,12,1,10
|
|
![]() |
|
| Gynna våra sponsorer för bättre priser i tävlingarna: | |
![]() |
|
Finn-jvl
GULDMEDLEM
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 16:06 |
|
Mycket bra - Dock gillar jag inte No Fear sågningen :P - Vadå inte bra?! Det är fan lekstuga 11 avslutning.
Tycker det händer lite väl ofta nu - Ni (finns några vinnare i forummen) hausar hästar och jag är lite "skeptisk" sedan vinner dom kanske inte - Men jag får en "OJ jävlar" upplevelse och sedan när dom ställer upp (kanske 3 lopp senare så är dom sista rankade utav 10-11 hästar?) Måste vara ren och skär besvikelse?! Men okej, jag tackar och tar emot :) som vanligt tack för du orkar och ta det inte som du måste stå till svars, inget förhör :) |
|
|
Andy ägde mig med Orichetti 14/4 och jag åkte på V75´- Men det tar jag igen på V5
|
|
![]() |
|
andreasj84
ADMIN
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 16:41 |
|
Inga problem Finn-jvl, gillar när jag får lite kommentarer och kritik så man får fundera en eller tio ggr extra eller får en chans att tala för (eller mot :P) sitt drag/sin sågning/sin spik eller något annat tänk :)
|
|
![]() |
|
andreasj84
ADMIN
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 16:44 |
|
Tränare säger att han räknar med en riktigt bra insats från No Fear igen så det kan faktiskt vara så enkelt att jag bara har fel angående senast. Kommer han till och det inte häxar och de kör på lite där framme så lär han komma starkt till slut. Verkar bli en del snack om honom (Raffes värsting bl.a. om jag inte minns fel) och de lär hissa honom ikväll i Vass eller Kass :P från lite streckad till 3:e handare på nolltid :D
|
|
![]() |
|
Finn-jvl
GULDMEDLEM
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 16:48 |
|
haha, Det där var en kniv i ryggen - Jag visste inte att det var Raffes värsting hehe..
Men ni har haft flera såna ideer. Kolla Goofy sist - Kom inte och säg att den inte var bäst i det loppet, som trea ? :) Som sagt - Kom hem, loggade in här, läste och kommenterade - Helt opåverkad utav Media. Dock förstår jag att folk där ute spikar QDC, men just Raffe, my nemesis.. aja, vi har ju True som inte är vek och din skräll senast, Danne Fame.. :) |
|
|
Andy ägde mig med Orichetti 14/4 och jag åkte på V75´- Men det tar jag igen på V5
|
|
![]() |
|
Finn-jvl
GULDMEDLEM
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 16:51 |
|
Hehe, okej - Nu var jag inne - Hans analys är ju grym "Tion Med Sisu får tipset" - No Fear är stark och kan vinna, Takter drog i fel snöre senast.
Vad menar dom med fel snöre? Drog han av norsken? hehe.. Du ser, han är bara en halvdålig tippare :P |
|
|
|
|
![]() |
|
andreasj84
ADMIN
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 19:18 |
|
Goofy var grym! han spelar vi nästa gång :D hade ju vunnit med lite klaff.
haha, håller med. Fel snöre :S ja, han e halvtaskig. trista är ju när man har samma drag som honom och de hissar upp draget till den blir favorit :S då blir man förbannad *grrr*
|
|
![]() |
|
JohCar
Medlemsprofil
Sänd privat meddelande
Hitta ledamöter tjänster
Besök medlems hemsida
Lägg till på Kompislistan
BRONSMEDLEM
Blev medlem: 24 Jan 2012 Hemmabana: Åby Status: Frånkopplad Poäng: 342 |
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 21:31 |
|
Här har ni min summering från lopptrådarna! Avd 1) Från
första början kändes ju 2 Royal De Crepon stenklar men jag börjar
faktiskt tveka lite, kusken är ju ett stort plus men tränare M. Lindgren
varnade för att det kunde bli galopp i starten! Dessutom kan hon få ett tungt
lopp då H-O. Sundberg aviserat att han ska köra i spets med 1 Dear Jackie. Avd 2) Flemming låter uppåt angående 12 Echauffour,
Å. Svanstedt i sulkyn är inte fy skam, barfota runt om igen och jag tror att
han vinner! Det är stenhårt motstånd och dåligt läge men man måste tro på sin
häst. Ni ska inte bli förvånade om ni ser denna hästen i ett stayerlopp med en
halv miljon i förstapris under Elitloppshelgen, för det finns med i
planeringen... I say no more... Avd 3) 5 Quarcio Du Chene har ju varit
ruskigt fin på slutet, näst senast plockade han han nästan in 20m på 9 Nahar
och senast lekte han med elitloppsvinnaren Brioni. Som han ser ut nu så finns
det ingen anledning att gardera! Avd 4) Ett
riktigt klurigt lopp att bena ut, 12 Quick Razz har blivit en snackis i
veckan och jag kan bara hålla med, stort kuskplus och det ser ut att bli bra
fart på tillställningen, blir inte förvånad om han blåser ner dom på upploppet.
Avd 5) En riktigt
fin final i Diamantstoet med en solklar favorit i 3 Global Nelly som
hittills gjort allt rätt i karriären och detta är ett blivande elitsto men va
fan hon måste ju förlora nångång hon också, så varför inte nu?? Motbud finns
det! Avd 6) Svårt som
attan detta loppet, plitar ner streck för samtliga på systemet! Avd 7) Har sparar
vi inte på strecken heller, jag vill sitta på Kongressen imorgon och bara mysa
inför sista avdelningen , 6 rätt och helgarderat! Det är inte bara en dröm utan
en vision! Bara att hålla tummarna för att tipsen stämmer så man får en trevlig dag på Valla! |
|
![]() |
|
andreasj84
ADMIN
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 24 Feb 2012 kl 21:34 |
|
Gött JohCar!
Lycka till!
|
|
![]() |
|
danne
GULDMEDLEM
Blev medlem: 04 Mar 2009 Hemmabana: Gävle Status: Frånkopplad Poäng: 1230 |
Inlägg alternativ
Tack(0)
Citera Svar
Skickat: 25 Feb 2012 kl 19:14 |
|
mkt. bra tippat andreas...thanks!!
|
|
|
Du får 100:- GRATIS + chansen att vinna miljoner! KLICKA HÄR!
|
|
![]() |
|
Skicka svar
|
Sida 12> |
|
|
| Forum hopp | Forumrättigheter ![]() Du kan inte skicka nya ämnen i detta forum Du kan inte svara på ämnen i detta forum Du kan inte radera dina inlägg i detta forum Du kan inte redigera dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan rösta i omröstningar i detta forum |